Pojďme si říct o dvou základních faktorech, které jsou velmi důležité pro měření úspěchu vaší společnosti nebo podnikání. První z nich je spokojenost vašich zaměstnanců a druhým z nich je spokojenost vašich zákazníků.
Proto jsou Vánoce a nový rok ideální příležitost, jak zaměstnancům a zákazníkům věnovat poděkování. Společnosti, které využívají těchto příležitostí, mohou zvýšit výkonost svých zaměstnanců. Dokazujete jim jakýmkoliv dárkem, že si jich vážíte a jste spokojeni s jejich prací. Pokud ale nevynecháte i své zákazníky, ukážete jim, že i obchodování s nimi pro vás něco znamená a počítáte s nimi i do budoucna.
Pozor, je důležité si spočítat všechny uskutečněné obchody u vašich klientů. Zjistíte tak, kterému klientovy dát významnější dárek a komu například jen PFko s poděkováním.
Zde se Vám pokusíme vypsat tři základní dárky pro vaše zaměstnance a klienty.
Kalendář
Oproti ostatním tištěným reklamním produktům, které většinou skončí v koši, mají kalendáře výhodu v tom, že je většina obdarovaných sama využije nebo je předá dalším potencionálním klientům, na které bude den, co den vyskakovat vaše logo.
Výběr typu kalendáře je zcela na vás a závisí převážně na cílové skupině. V naší nabídce najdete hned několik typů kalendářů.
Dárkové balení
Pokud chcete vašim zaměstnancům nebo klientům nabídnout více než jeden dárek, vyplatí se vyrobit dárkové balení. Můžete je pak obdarovat několika předměty, jako jsou například bloky, reklamní propisky, vínem s vlastní etiketou anebo osobním dopisem s poděkováním.
Pohlednice a PFka
Jedná se o variantu, která je nejvíce ekonomická ale je to pořád nestárnoucí metoda, jak poděkovat zákazníkům za spolupráci.