Ultra Violet neboli Pantone 18-3838 se stala barvou roku podle společnosti Pantone Inc. Co to znamená pro designéry, grafiky a jejich zákazníky?
Jak si Pantone vybírá svou barvu roku?
Pantone si vybírá barvu roku podle studie, která shrnuje, co se děje v oblasti módy, designu, zábavy, cestování a mnoho dalšího.
Musíme teď začít používat tuto barvu?
Známé firmy nebudou spěchat na to, aby zařadili tuto barvu do jejich stávajících značek. Dá se ale počítat s tím, že v nových kampaních pro tento rok se bude Ultra Violet objevovat, protože firma Pantone spolupracuje jak s Adobe, tak s Saatchi Art ( jedna z největších online galerií).
Neuvidíme ji ale pouze ve světě polygrafie. Tuto barvu uvidíme častěji v dekoracích, v domácnostech a na ulicích.
Nicméně není nutné tuto barvu zařazovat do svých návrhů a měnit díky tomu firemní identitu.
Co říkají designéři o této barvě?
Někteří ji považují za luxusní a kreativní, jiní ji považují za příliš neobvyklou pro jejich reklamu a design. Přijetím této barvy, by byl pro některé značky odvážným a asi i nesmyslným krokem. Nicméně Pantone vidí tuto barvu jako originální, vynalézavou a plnou optimismu.
Díky našemu stroji Konica Minolta 1070 a dalším strojům, dokážeme tuto a další barvy perfektně reprodukovat. Pro další informace o našich produktech navštivte naši stránku www.vytisknetesi.cz