Šli byste na schůzku s klientem nebo potenciálním zákazníkem ve špinavém tričku nebo roztrhaných kalhotách? Určitě ne! Je to ale přesně to stejné, jako když předložíte špatně a levně vypadající vizitku. Vaše vizitka není jenom o tom, abyste předali váš kontakt. Je to také o tom, aby byla jiná, měla profesionální design a odrážela tak kvalitu vašeho podnikání. Přece jenom by to měla být pozvánka k dalšímu kontaktu mezi vámi a potencionálním zákazníkem nebo partnerem.
Dobrý design je jen polovina úspěchu
Kvalitní design vizitky je důležitý. Důležitější ale je, jak vizitku předáte. Není cílem vizitky sbírat a rozdávat jak na běžícím pásu. Je důležité s každou odevzdanou vizitkou prohodit i pár slov a seznámit se. V tom okamžiku je vaše vizitka a dobrá konverzace to pravé, abyste se v budoucnu znovu kontaktovali.
Využijte vaši vizitku jako reklamu
Další základní krok je udělat vaši vizitku takovou, aby byla zapamatovatelná. Použijte strukturovaný papír, povrchovou úpravu, zlacení nebo vysokou gramáž papíru. Mnoho lidí si nechá vaši vizitku právě proto, že bude jiná. Je pak větší šance, že se vám ozve nebo ji například ukáže svým přátelům, známým nebo kolegům.
Přizpůsobujte vizitku různým cílovým skupinám
Díky moderním digitálním technologiím, nemusíte tisknout od každé mutace tisíce kusů, ale třeba i padesát nebo sto. Díky této variantě, je možné si nechat připravit na každou příležitost jinou grafiku nebo měnit informace, které na vizitce najdete.
Naše společnost nabízí nejrůznější gramáže papíru nebo povrchové úpravy, jako je lesklá a matná laminace (nově i sametová). Další informace najdete na www.vytisknetesi.cz nebo nás kontaktujte přímo na chatu na našich stránkách.