Sezóna už je v plném proudu. Všude tak narazíte na otevřené restaurace, kavárny a hospůdky. Je to tedy skvělý čas, abyste se znovu podívali na svůj marketing. Pokud pracujete v pohostinství, je ten správný čas na aktualizaci nebo přepracování letních nabídek.
Proč je menu tak důležité?
Vaše nabídka produktů, ve vašem případě nápojů a jídel, je jedním z prvních kusů marketingu, se kterým přijde váš zákazník do kontaktu. Lidé si tak okamžitě vytváří dojem z vaší firmy na základě stylu, obsahu a designu vaší nabídky.
Osvěžte svou nabídku novými sezónními nabídkami
Gastronomie je dost specifický typ podnikání, kde se během roku mění nabídka nabízeným produktů. A to ať už podávate jídlo nebo provozujete kavárnu nebo bar. Vždy byste se měli podívat na menu očima zákazníka. Nabízíte přesně to, co byste v určitém období od takového podniku očekávali? Pokud je čas na změnu, můžete si vybírat z několika základních stylů a formátů.
Jednolistové menu karty
U všech tiskovin tohoto typu vždy doporučujeme laminaci. Má to dvě základní výhody. Menu karta déle vydrží a za druhé lépe vypadá. V naší nabídce pak najdete tři základní druhy laminace- lesklá, matná a sametová. Jednolistové menu se pak hodí především na denní nabídky a speciality, protože jsou levné na výrobu a můžete si jich objednávat menší množství. Takové menu se dá také využívat jako prostírání u každé židle. Ušetříte tak spoustu prostoru na stole.
Složené menu
Asi nejvyužívanější druh menu je A3 formát složený na půl. Dostanete tak kartu, kde získáte 2-3 strany A4, kde můžete nabízet své produkty. Oblíbený formát je také A3 skládaná do Z.
Vícestránkové menu
Pokud potřebujete ucelenější nabídku, kde máte obsáhlejší jídelníček a větší výběr nápojů nebo například seznam vín, je vícestránkové menu vytištěné na papíru vyšší gramáže ideální variantou. Klasický formát takového menu je pak A4.
Všechny tyto produkty najdete na našich stránkách www.vytisknetesi.cz