Jak na skládaný leták?

Skládaný leták je perfektní volbou pro více informací o vaší firmě nebo produktu. Ať už se chystáte nabídnout podrobnější informace o svých službách nebo chcete pouze navázat kontakt se zákazníky, skládaný leták vám dává ideální prostor.   V pár bodech se pokusíme vytvořit postup, jak vytvořit leták, na který budete hrdí.   Obsah   Chcete-li vytvořit jedinečný leták o své firmě, budete potřebovat nějaký obsah. Než začnete tvořit, vytvořte si...

Plakáty ještě nejsou mrtvé

V současnosti, kdy vládnou obchodu online marketingové kanály, jako jsou sociální sítě nebo e-mailové kampaně. To ale neznamená, že plakáty jsou mrtvé. V ulicích měst zůstávají místa, které jsou zaplavené velkoformátovými plakáty, které vyzdvihují to nejlepší, co může daná značka nabídnout. To dokazuje to, že se jedná pořád o užitečnou reklamu.   V tomto příspěvku se pokusíme upřesnit a vyzdvihnout hlavní výhody plakátů.   Co je to vlastně reklama na plakátě?...

Áčková řada formátů a jejich využití v praxi

Níže v tomto článku najdete rozměry a možné využití pro každý formát této řady. Jsou to však pouze rady, protože neexistují žádná pravidla, která by vám určili, co přesně se hodí pro vaši tiskovinu. Formát A0. Rozměry: 841 x 1189 mm. Začněme tím největším. Nejčastěji používaným formát pro technickou dokumentaci a výkresy. Dá se samozřejmě využít i na plakáty, častěji se však používá formát 700 x 1000 mm a 1000 x...

Formáty papíru

Vsadíme se s Vámi, že když se podíváte okolo sebe, uvidíte minimálně jednu A4ku. Buď na ni píšete poznámky, nebo na ni kopírujete na své kancelářské tiskárně. Seznam formátu je dlouhý. Ve dvou krátkých článcích se pokusíme popsat jejich praktické využití. Povíme si jak o přesných formátech tak i o tom, na co je využíváme nejčastěji. Začneme tedy o mezinárodním standardu ISO 216. Tento standard určuje přesné rozměry formátů a umožňuje...

Ta správná reklama pro Vás

Šli byste na schůzku s klientem nebo potenciálním zákazníkem ve špinavém tričku nebo roztrhaných kalhotách? Určitě ne! Je to ale přesně to stejné, jako když předložíte špatně a levně vypadající vizitku. Vaše vizitka není jenom o tom, abyste předali váš kontakt. Je to také o tom, aby byla jiná, měla profesionální design a odrážela tak kvalitu vašeho podnikání. Přece jenom by to měla být pozvánka k dalšímu kontaktu mezi vámi a potencionálním...

Velký, opravdu velký

Venku nebo uvnitř. Dobře umístěného a vypadajícího banneru je těžké si nevšimnout. Bannery patří mezi velkoformátové produkty, které patří u nás mezi nejčastěji vyráběný produkt. Hlavní výhodou je flexibilita použití. Nejčastěji tak tiskneme bannery pro firmy, obchodní veletrhy nebo maloobchodní prostory. Díky vysokofrekvenčnímu svařování banneru nejsme nijak limitovaní velikostí, a tak není problém vytisknout banner velikosti 1m x 1m, ale i velké bannery typu 20mx3m. Pro bannerovou grafiku platí trochu...

Nejlepší způsob jak propagovat svoji firmu, značku nebo produkt? To je Roll-up

Dnes již velmi populární produkt, který potkáváme na každém kroku. Má řadu výhod, jako je skladnost, efektivita a využitelnost na každém místě. Co ho ale dělá tak efektivním? Jsou dvě základní věci, a to design a umístění. Vždy je důležitá kombinace obou těchto faktorů. Můžete mít krásný design, ale na špatném místě Vám to bude k ničemu. Můžete mít skvělé místo, ale pokud bude stát design za nic, bude to také...